Kalas

Vi firar alltid med släkten på födelsedagsdagen, tycker att det är roligast att bli firad den dag som man fyller år.
Men eftersom det ju ofta är under veckan så brukar det varken bli något stort eller långvarigt kalas, men väldigt mysigt!
Alla som har tid och lust kommer efter de slutat att jobba och igår hade jag lagat penne med köttfärssås.




"Kak 9or" till bordsdekoration.


Philippe väntar på att gästerna ska komma ....


... spännande!


Storebror Fabrice var den första som kom!


Farfar


Farmor med deras pudel ... inte min favorit direkt. Hunden alltså ;)!


Gotte (gudmor till Philippe) Aline håller på att bli uppäten av Lia.


Migge


Barbara


Våra två besserwisser ... de är inte bara lika till utseendet utan även till sättet!

Tårtan är alltid höjdpunkten på födelsedagen och jag brukar dekorerar med lego, playmobil eller någon annan leksak som jag vet att de önskar sig. Detta året blev det en schwarzwald tårta och en apfamil (passande hi, hi) frå Steiff.




Philippe blev jätteglad för sin tårta.

Sen fick Philippe och Dominic låna kameran och det blev en hel del roliga foto.






De lurpassade utanför toaletten ... busungar!

Ja, då var den födelsedagen över!
Tack för alla presenter,kort och lyckönskningar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0