London del 2


Vi var inte direkt ensamma om att besöka Portobello Rd Market ....
men jag älskar ju mycket folk så det störde inte mig det minsta!




Mysiga små butiker var det gott om.


Absolut min favorit butik! Hummingbird in Nottinghill. Ljuvligt!


De dekorerade tårtor och bakelser för glatta livet.


Skulle gärna provat allt men jag nöjde mig med en morotskaka/muffins.
Jättegod!


Covent Garden är ett annat "måste" ... jag älskar stämningen där.


Vi satt ute och drack en öl i detta mysiga kvarter i Knightsbridge.

Underbara dagar med Lina i vår älsklingsstad London ... det kommer jag att leva länge på!

Nu har Philippe precis gått till skolan igen och jag ska köra Dominic till en kompis.
Sen tar jag tåget till Zürich för att avlösa Roger på WIR mässan.
Han har sålt många tomtar så jag tänkte packa resväskan och ta med några.
Efter skolan ska Philippe följa med en kompis hem och sen kl. 18.00 kommer farmor hem till oss.
Pojkarna ska sen sova hos farmor och farfar.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0