Fullt upp.

Nu är det  bara ett par dagar kvar tills vi öppnar butiken i Zürich och vi har minst sagt fullt upp! Det börjar att ta sig och jag tror att det kommer att bli den finaste butiken av dem alla. Igår kom en journalist från  Zürcher Tagblatt som vill skriva ett reportage om Vanille & Zimt. Super kul! Mindre roligt var det att jag skulle vara med på ett foto. Det är en sak att lägga upp foto på min blogg eller facebook men att vara med i tidningen eller när det är reklam är inte alls min grej!  Jag har startat en Vanille & Zimt grupp på Facebook : här kan du bli medlem! Lovar att återkomma med foto från Zürich!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kul att det går framåt med nya butiken,längtar till du lägger upp bilder på den.Håller med dig om det där med bilder på en själv i tidningen men man får tänka på det som en del i jobbet och det blir säkert jätte bra.Lycka nu till och en massa kramizar lillasyster

2009-08-24 @ 16:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0