Alla hjärtans dag!

Efter 4 timmar i bilen var vi äntligen hemma igen!
Ack, det är ju inga avstånd i Schweiz men så himla mkt trafik som gör bilfärderna långa.
Jag var jätte spänd och nyfiken på vårt kök som hade blivit målat under tiden vi var borta.
Vilken färg? Ja, vad tror ni? Vitt, så klart!
Och resultatet?


Jag blev väldigt nöjd! Så ljust och luftigt! Innan var det beige/brunt ...


... och passade inte till den fina marmorbänkskivan.
Vad tycker ni som sett köket innan?


Den här fina rosen fick jag när vi kom hem av ... hör och häpna ... min svärmor!
Jag blev verkligen jätteglad!! ... och överraskad!


De hade även målat taken i vardagsrummet och hallen. Surprise (för mig).
Ett lyft för hallen som är så liten och trång.



Vi fick snabba oss för att hinna att åka och handla ( i Schweiz är mataffärerna öppna till max 17.00 på lördagarna ).
Sen lagade jag stora portioner fläskfile och potatisgratäng och myste (mös) framför tv`n!
Skönt att vara hemma igen!

Hoppas att ni hade en mysig alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Zanna

Det ser verkligen ljust och frächt ut,du får lägga ut lite fler bilder på det,man är ju som alltid nyfiken.Kramizar lilla syster

2009-02-16 @ 17:34:53
Postat av: Niffe

Åh va mysigt :)



Ha det bra!

xo Niffe

2009-02-16 @ 17:44:29
URL: http://accordingtoniffe.blogg.see
Postat av: Lotta

ja, nyfiken ska man vara annars får man aldrig reda på något! Ska ta lite mer foto snart.. Kram tillbaka syster yster!



Niffe: Tack!

2009-02-16 @ 19:58:25
URL: http://vaniljochkanel.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vad superfint det blev. Första gången jag är här inne, vilken fin blogg. HA en bra kväll. // L

2009-02-18 @ 18:10:37
URL: http://lillapluppsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0