Skidsemester ...

... utan skidåkning. Går det? Japp! Hur bra som helst så länge det är frivillgt!
Däremot är det inte lika kul att vara sjuk och ligga i en hotellsäng!
Jag vill sitta i solen och njuta av en irish coffee och läsa en av mina fyra böcker som jag tagit med mig.
Men det börjar att bli bättre nu (har jag i och för sig trott ett par gånger) just nu har jag ingen feber.
Halva Hausen (vår by där hemma) är på semster på samma skidort. Rätt så roligt och framför allt är det bra då Roger har lite sällskap då jag bara ligger i sängen hela dagarna. Men vi har ju en hel vecka kvar av semstern!


Den underbara utsikten från vår balkong.


Här är så fantasiskt vackert!


Känns lite som i en sagovärld här uppe.


Lia njuter också av semstern.


Vårt hotell.





Matterhorn ser man härifrån.

Jag tror att jag orkar att ta mig ner till restaurangen ikväll och äta.
Soppan jag fick upp på rummet igår smakade ingenting men idag börjar smaklökarna att komma tillbaka.
Det är ju så synd att missa den goda maten för det är verkligen det bästa med vårt hotell!
Fem rätters meny varje kväll .... I like!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser jättemysigt ut. Hoppas att du blir bättre så du kan vara ute den sista veckan och njuta av naturen.

2009-02-08 @ 15:48:30
Postat av: Lotta

Hej Mamma! Jag är frisk igen men vädret är sämre denna veckan. Men det är rätt skönt att bara vara inne och mysa också. Hoppas att allt är bra med dig! Kram

2009-02-10 @ 10:33:45
URL: http://vaniljochkanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0