Ornaris

Vi var en snabbrunda på en mässa i Zürich förra fredagen.
Det var väl inte direkt imponerande men vi var nästan tvungna att beställa lite varor för det börjar att bli tomt i butikerna. Tyvärr blir det ingen tur till Formland detta året eftersom det sammanfaller med sportlovet och vi har lovat barnen att åka på skidsemester. Annars har vi brukat att kombinera ett Sverige besök med en tur till Formland i Danmark. Det är verkligen en underbar mässa! Detta året har de temat "life is sweet" och det passar ju perfekt till oss som ju just kombinerera sötsaker med inredningsprylar. Verkar som om att det är en trend som kommer mer och mer.
Vi får se om vi hinner till mässan i Frankfurt. Den är den sista helgen på vår semester så i så fall får vi åka hem en dag tidigare, men det stora problemet barn och hundvakt återstår ju. Jag har beställt "halva Green Gate" (fniss) katalogen redan och Lisbeth Dahl fixade jag på Ornaris. Nu är det Villa Collection, IB Laursen och några andra små leverantörer kvar att beställa av. I värsta fall kan jag ju göra det med hjälp av katalogen, men det är inte riktigt samma sak.

Visar lite bilder på saker som jag beställt på Ornaris.

     

   

Längtar tills varorna kommer!

Imorgon ska jag till Zürich och beställa Noa Noa Autumn 2009.
Om jag får ska jag ta lite foto och lägga in.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0