Fjärilar i magen och i vardagsrummet.

Igår kväll ringde Roger och sa att allt hade gått som smort med
elektrikern och rörmokaren så han skulle bara packa ihop lite
och sen köra hem. Jippy! Så glad jag blev.
Så vid halv elva tiden steg han in genom dörren här hemma och
jag fick lite fjärilar i magen. Så härligt att fortfarande känna så
efter så många år tillsammans. Ibland är det bra att behöva längta!
Ja, det  var fjärilarna i magen och i vardagsrummet står min fina
Butterfly stol! Jag är nästan lite kär i den också ;)!



Vi fick verkligen vänta länge på den leveransen, men det var det värt!
Tyvärr har de svarta fortfarande inte kommit ... synd eftersom jag gärna
hade velat att ta med en till sommarstugan i Sverige i påsk.

Roger sover, Dominic ska till en kompis och jag ska köra till Baden med vår
kaffe maskin eftersom den i butiken gått i sönder.
Typiskt! Ju fler finesser på maskinerna - desto mer problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0