Solig vårdag!

Så underbart väder vi har idag!
Jag har köpt lite vårblommor och planterat i zink, betong och korg krukor.
Eller planterat  har jag inte hunnit ännu ... bara ställt i blommorna och hällt på lite löv runtomkring.
När jag ser på fotona inser jag att jag är himla tråkig i mina färgval.
Vitt och grått så långt ögat når ... tur att grannen mitt över gatan står för en ordentlig färgklick ;)!
Så blev det ju lite färg på fotot också :)!






Jag och Roger har varit och ändrat om i Baden idag.
Roger har gjort en vägg som delar av rummet på övervåningen.
Det blev precis så bra som jag tänkt mig.
Tyvärr hade jag inte kameran med men jag ska ta foto senare och visa.
Philipps fröken är frisk igen, Dominic ska leka med en kompis och jag ska till Brugg och ställa ut choklad/pralin påskäggen. Härligt när allt blir som jag tänkt :)!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Carola

Vårfint !!!



Kram Carola

2009-03-21 @ 10:00:48
Postat av: Lotta

Vad skoj att du hittat hit! Många vårkramar från Schweiz!

2009-03-22 @ 09:24:08
URL: http://vaniljochkanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0