Shades of Lavender

 


Mitt i snöstormen pälsade jag på mig kläder och kämpade mig över gatan till den fina blomsterbutiken som vi har i byn. Jag var helt enkelt tvungen att ha något lite "vårigt". Som alltid var butiken full med vackra arrangemang men jag föll pladask för denna lilla kransen/fågelnästet. Nu är det snart bara 3 veckor kvar till påsk! Otroligt men sant!

På kvällen fick vi besök av underbara vänner. Jag fick ljuslila, nästan rosa, violer och violsaft .... åh så fint!
... hi hi och så himla matchande! Det var en trevlig kväll med intressanta samtal och utbyte av tankar och känslor. Som alltid givande och berikande! 

"Liebe ist stärker als Eifersucht, Habgier und und machthungrige Egozentrik. Menschen, die liebesunfähig sind, sind sehr einsam. Da haben wirs doch gut :) ;)" stod det i ett sms från gårkvällens besök, i morse när jag vaknade. Och ja, så rätt du har fina vännen ♥! Tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0