Zürich

I söndags var hela familjen i Zürich.
Philippe fick följa med sin Gotte (gudmor) på fotbollsmatch.
Roger, jag och Dominic gick och strosade på stan och åt god mat på en italiensk restaurang.
Vi möttes upp vid tågstationen och Philippe var så glad eftersom hans lag hade vunnit!


Philippe och Gotte Aline på väg till Zürich


Alperna och Zürich sjön.


Tröjan Dominic har på sig köpte jag till Fabrice för 8 år sedan. Alla tre
pojkarna har använt den och den är fortfarande lika fin!

                                    
På Bahnhof i en affär hittade Dominic denna söta hundvalp ... men den
fick inte följa med oss hem.

Kommentarer
Postat av: Helene i Björkhagen

Vilken grej Lotta!

Superhärligt att få komma familjen så nära och se hur ni har det i Schweiz! Längtar efter att träffas när man ser bilderna - killarna är så fina.



Fantastiskt så fint du har gjort det och så mycket underbara saker i butikerna. Helt i min smak! Jag är galen i alla zinkprylar just nu och gillade dina stora lyktor. Känner mig riktigt sugen på julfint nu när våra Halloween pumpa-lyktor börjar ruttna bort på trappan. När jag var i USA nyligen och jobbade så köpte jag med en stor, läskig gummifladdermus hem, som John hängde upp i taket utanför entrédörren - den är otroligt verklighetstrogen i mörkret och har skrämt slag på många besökare :-) I helgen ska vi försöka installera el i växthuset så jag kan ha värmefläkt o extra ljus under vintern. Ännu är det ganska milt och regnigt men vem vet när det blir kallt så bäst att vara förberedd! Massor av kramar

2008-11-14 @ 09:13:29
Postat av: Lotta

Vad du är go! Visste inte att ni har ett växthus. Vad duktiga ni är som alltid håller på att pyssla med något.Kramar

2008-11-21 @ 13:17:00
URL: http://vaniljochkanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0