2009

Det var ett tag sedan jag sist bloggade. Har varken haft tid eller lust och jag vill inte att bloggen ska bli ett måste, så jag tänker bara att blogga när jag känner för det. Ni som vill veta när jag lagt in ett nytt inlägg kan bara gå och trycka på prenumerera följ bloggen knappen så får ni besked om när jag skrivit eller lagt in bilder.

Som sagt ett tag sedan sist och redan ett nytt år! Julen var hektisk och mellandagarna likaså. Nyårsafton gick vi och la oss kl. 23.30 .... ingen champagne och firande. Vi var trötta allihopa! Men nyårsdagen skålade vi med goda vänner på en nyårsbrunch hemma hos oss. Super trevligt!



Det nya året började med en hel drös av sjukskriven personal. Inte så kul direkt.
Men det börjar tack och lov att bli bättre nu.
Nu håller vi på att plocka undan julsaker överallt ... lika roligt som det är att sätta upp julsakerna lika tråkigt är det att packa ner dem! Nu längtar man bara till våren och pastellfärgernas tid. Bort med allt det röda och guldiga!
Den första leveransen av Noa Noas Spring Collection-09 har kommit och guud så fina kläder!
Helt nytt för oss är också flickkläderna från Noa Noa Miniature. Tyvärr bara flickkläder ... typiskt för mig som har två pojkar! Jag frågade Philippe (på skämt) om han inte kunde tänka sig att ta på sig en rosa tyllkjol och han bara tittade på mig och frågade om jag var riktigt klok. Var kanske inte en av mina bättre ideer direkt!



Avslutar med en bild på mina blommor som står på köksbordet.
Nu ska jag gå en runda i -5 C och en frosttäckt skog ... solen lyser så man får passa på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbar bukett

2009-01-14 @ 18:00:43
Postat av: Zanna

Så underbar bukett

2009-01-14 @ 18:01:34
Postat av: Lotta

Ja, den var söt! Skulle så gärna vilja ha en bukett med ljusrosa tulpaner men det verkar att vara omöjligt att hitta här! Ha det bra syster yster!

2009-01-22 @ 13:05:51
URL: http://vaniljochkanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0