Påsken närmar sig.

Ja, visst jag vet att det är några veckor kvar men här i Schweiz
börjar man med förberedelserna i god tid :)!
Och det är ju något visst med just tiden innan ... att längta, pynta, planera.
Om det nu är en högtid, semester eller renovation.
"Vorfreude" säger man på tyska ... översatt enligt ordlista, förväntan.
Tycker inte att översättningen är  så väldigt bra,
den säger för lite av vad man menar när man pratar om "vorfreude".
Men det är ett bra ord som just betecknar glädjen innan något visst ska hända.




Jag tycker att det är så fint med påskägg. Ljuslyktan är från Lisbeth Dahl.

    




Tuffa kaniner!             

Tyvärr är jag ju inte så bra på att fotografera så på torsdag kommer en
fotograf och René från vår reklambyrå för att ta lite fina choklad foto till
vår nya reklam kampanj. Så spännande! Jag har sett ett utkast/förslag
och det är verkligen precis så som jag hade tänkt mig!
Jag visar så klart när bilderna och annonserna är färdiga.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0