Vår färger.

Vi har nya askar till choklad pralinerna och tryfflarna.
Behövdes lite färg!
Men vi har fortfarande kvar de bruna i en del storlekar.




I de rosa askarna har vi Champagne Truffes.

Dominic har sovit hos mig i natt. Han sov och jag var vaken.
Jag kan helt enkelt inte slappna av och sova med barn i samma säng.
Vet inte varför men det funkar inte och har aldrig gjort!
Fördelen har ju varit att båda pojkarna lärt sig att somna själva
och att sova i sina egna sängar väldigt tidigt. Under amningstiden gick
jag in i deras rum, ammade i min fåtölj, la tillbaka i spjälsängen och gick
in i min säng och slockande oftast med detsamma.
Det var ett himla springande fram och tillbaka men i gengäld så blev det snabbt
långa amningspauser på natten = nattro för oss alla.
Låter som om jag inte njöt av att ha mina pojkar nära men så var det verkligen inte.
Att amma är något av det underbarste jag fått vara med om just bebis tiden
älskade jag!! Kan sakna den tiden väldigt mycket! 

Nu ska jag tappa upp vattnet till Dominic som vill bada i badkaret.
Han har varit med mig hela eftermiddagen och varit hur snäll som helst!
Saknar mina två andra älsklingar och längtar tills på fredag!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0