Hot!

Nu har vi det varmt här i Schweiz!
Igår när vi gick och la oss vid 22.30 visade termometern 25 grader.
Nu är det 31.4 i skuggan.
Det är nu jag saknar de svala havsvindarna som mest.
Nåja ... man ska inte klaga på vädret för man kan ju ändå inte göra något åt det.

Jag är väldigt tacksam för alla träd som vi har i trädgården, de ger välbehövlig skugga!


Den enorma Linden och Dominic.


Här sitter vi ofta på kvällarna och tittar på mitt favoritträd ...


... Linden. Ungefär lagom till min födelsedag brukar den blomma och sprida en ljuvlig doft i hela trädgården. Roger brukar säga att det är min födelsedagsparfym :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Tack för din gulliga kommentar hos mig! Vad kul att du skrev så jag hittade hit till din blogg! Här ska jag fortsätta läsa! Har försökt läsa det mesta du skrivit. Det är alltid så kul att läsa om andra svenskar som lämnat Sverige för något annat!



Du får gärna fortsätta läsa hos mig om du vill! Skicka mig bara ett mail, så lägger jag in dig som läsare!



Kram

Helena i Luxemburg

[email protected]

2009-05-28 @ 10:19:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0