Så kul!

 
Till den här utgåvan av mattidningen "Le Menu" hade de lånat saker från oss för att fotografera. I gengäld fick vi gratis reklam. Reaktionerna har varit många!

  



En annan tidning "Oise Lade" (Volg) har också lånat saker och även där blev det bra reklam. Har tyvärr inga foto ännu. Och mitt i semestern ringde en trevlig tjej från Blick am Abend och ville ha lite bilder. Jag bokstavligen sprang till och hotellet och mailade vad jag hade. Den 5 februari var en bild med på en mjölkkanna och igår ännu en bild på salt och peppar kar. Med hänvisning till vår hemsida.  Internet beställningarna har inte låtit vänta på sig. Jabadabadoo! Så himla roligt! Ibland har man flyt och jag njuter av varje sekund eftersom jag är fullt medveten om att det kan ändra sig precis när som helst.



Uppe till höger hittar ni bilden på mjölkkannan som ni för övrigt kan hitta här också.
Artikeln från igår har jag själv inte sett utan bara hört talas om från många andra.
Ja, bättre början på helgen kan man väl knappast få!



Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!! bättre reklam kan man ju inte få

Jätte fina bilder

Kramizar syster

2010-02-25 @ 16:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0