Last Christmas ;)

Innan jul hade vi en liten personal "fest" i Vanille & Zimt i Brugg. Inget märkvärdigt, bara lite vin och tilltugg.
Det viktiga är ju att träffas och denna gång hade de flesta sin partner/man med sig.

       

       

    

Det var en trevlig kväll och inte minst för att  ♫ Cathry och Thom ♫ spelade och sjöng för oss.
Live musik är det bästa som finns och höjer stämningen på vilken tillställning som helst, liten eller stor!
Kolla in Cathryns hemsida www.cathryn.ch

Ska försöka att bli lite flitigare med att blogga men ibland räcker tiden och orken inte till.
Nu ska jag kasta ut julen här hemma ... jag vet att det är sent men butikerna har haft första prio.
Oj så tomt det ser ut i butikerna när alla julsakerna och grankvistarna är borta. Själv kan jag inte fatta att julen redan är över. Julstämningen hann aldrig riktigt infinna sig i stressen och jag skulle mycket väl kunna tänka mig att fira jul nu när allt lugnat ner sig lite. Nästa år ... då ska jag förbereda allt låångt innan så att jag också får lite "julmyskänsla" ... tja då får jag nog börja redan nu. Jag kanske ska strunta i att kasta ut julen och bara låta allt vara tills nästa år ;) ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0