Advents apèro

Igår var vi bjudna till våra grannar. De hade bjudit in många från kvarteret och hade gjort jättemysigt i det ena stallet med många värme ljus och en stor "panna" där de eldade och värmde glögg och punsch. Vi fick också en jättegod köttsoppa med grönsaker. Jättegott och mysigt.


För de vuxna ....


... och för barnen. Mums ...den var godast!

Innan på dagen hade vi varit ute och gått två timmar (barnen cyklade) och att sen vara ute hela kvällen också var nog inte så bra för mig. Jag sov nästan inte alls inatt eftersom jag hade så ont i ansiktet, under ögonen och i tänderna. Inga värktabletter hjälpte. Imorse ringde Roger tandläkaren som naturligtvis hade stängt så jag gick till doktorn i stället. Tur det eftersom jag har bihålsinflammation. Nu har jag fått värktabletter och pencillin och börjar att känna mig som människa igen. Trodde inte att bihålsinflammation kunde göra så ont. Men åh så glad jag är att jag INTE behöver gå till tandläkaren!!!
Har redan varit en runda i V&Z i Brugg med saker och ska köra till Baden nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0