Hund mat

Kunde inte låta bli att föreviga Lias hundmat.
Tycker att det är så sött att det är hjärtformat torrfoder.





Ikväll ska jag och Roger gå på en musikal. Vi ska titta på TAXI och det känns lite sorgligt att jag inte är på scenen tillsammans med de andra. Jag var med och övade nästan ett år men hoppade av då de sköt fram uppträdnings( heter det så) datumen. Det finns inte en chans att jag skulle ha tid till det i november och december månad. Ikväll är det premiär och jag kommer nog att vara nervös fastän jag bara sitter i publiken .. hi, hi.  Ser fram emot att träffa alla igen och det ska bli så spännande att se hur det ser ut och låter nu när allt är färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0