Översättnings knapp

Har precis lagt till en översättnings funktion på bloggen. Tänkte att det kunde vara bra för våra kunder här i Schweiz. Men oj, oj, vilken dålig tyska det blev av den översättningen. Men jag låter den vara kvar ett tag så får jag se om den blir använd. Igår var jag hos en kompis som syr barnkläder, tuffa pojk och söta flickkläder. Beställde en tröja och ett par byxor till Philippe. Så fort jag fått dem ska jag lägga upp bilder. Mer information hittar ni här.
Igår kom även den andra leveransen från Green Gate som jag väntat på. Nästan som julafton varje gång!

    

Många fina lapptäcken, kuddar och julgranskulor fanns i lådorna. Det blir alltid en himla röra i källaren när det kommer leveranser. Källaren rymmer en stor frys för alla bakverk, mjölsilon, lager för bageriet, konditoriet och confiseriet (chokladavdelning), chokladproduktion, lager för all förpacknings material (heter det så på svenska?) och lager för Vanille & Zimt. Det är mycket som ska få plats! Det är farligt att ha så mycket choklad i närheten hela tiden ... det är så frestande! Jag är ständigt och norpar något ... eller hur Lucia och Ermilanda?



Jag tycker om de fina slipade vinglasen från Green Gate. (Bild från V&Z i Brugg). Men de har ännu inte hittat vägen hem till oss ;) ... det blir väl som vanligt att jag tar de som har lite skavanker och skönhetsfläckar. Vet inte hur många halvsöndriga saker som jag har hemma redan. Har inte hjärta att kasta sakerna!





   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0