Ännu en helg förbi.

Vi har haft underbart väder hela helgen!
Philippe och Dominic var på kalas i lördags och Fabrice på judo.
Jag och Roger lunchade med vänner som vi träffade spontant i Baden och på kvällen var hela familjen inbjuden till kära vänner i Hausen. Söndagen tillbringade vi bredvid fotbollsplatsen eftersom Ph. hade fotbollsturnering.
Nu är Roger på match. Ph kan inte somna ... han såg något otäckt på tv i söndags och är rädd för att han ska få mardrömmar. Igår fick jag ligga hos honom tills han hade slappnat av så pass att ben-en/a(?) inte skakade och han halvslumrade. Oj, det var länge sen sist!! Lillpojken är inte alltid så stor som man kan tro! Ibland kan jag glömma bort det eftersom han oftast är så duktig och självständig.



En liten skymt av "bardisken" hemma hos oss. Skålen i mitten kommer från min mormor och i den döptes jag. Ljusstakarna i smide är en present från en av mina brödrar och "ljuskloten" kommer från min systers affär.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hejsan söt:) Du har väl inte missat att du kan vinna 3000kr på Gina Tricot i min blogg ?

2008-10-20 @ 20:46:33
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0