Vårkänslor

Solen lyser och jag och Roger har börjat att fundera på vart vi ska åka när vi firar 10 årig bröllopsdag.
Det blev aldrig en bröllopsresa när vi gifte oss och vi har aldrig varit iväg själva (utom när det har varit på någon mässa) så vi tycker att det är dags nu.
Vi brukar aldrig att fira bröllopsdagen ... vi är båda lika dåliga på att komma ihåg den.
Det är direkt efter min födelsedag och midsommar så den glöms lätt bort.
Men detta år ska den firas!



Tänk att det snart är tio år sedan! Hemma i Ramlösa.


Den fina kransen av blåmusslor har mamma gjort till mig.
Den hänger i badrummet och nedanför är ett foto som Dani tog på oss och som vi inte en gång märkte.


Det var en underbar dag! Precis lagom av allt!

Nu ska vi en sväng till Baden och ikväll är vi bortbjudna :)!

Hej så länge!




Kommentarer
Postat av: Josefin ☆

vilka fina bröllopsbilder!! :)

2009-02-23 @ 15:00:15
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tusen tack :)!!

2009-02-23 @ 15:54:10
URL: http://vaniljochkanel.blogg.se/
Postat av: Zanna

Underbart bröllop med en trevlig blandning på gäster som nog alldrig glömmer vare sig bröllop eller midsommaren på Hanö.Har ni bestämmt vart ni ska åka?

2009-02-24 @ 17:15:28
Postat av: Lotta

Ja, och inte minst pga den UNDERBARA klänningen som du ritat och sytt till mig! Har pratat om Wien, Paris, Prag eller London. Men bestämt är inget ännu. Kram

2009-02-24 @ 19:35:41
URL: http://vaniljochkanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0