Skenet bedrar eller "ingen och inget är perfekt"!

Var tvungen att småle när jag tittade på bilden från föregånde inlägg. Ser ju riktigt fint ut ... men när man tittar närmare ser man att det är tillbaka lämnade och söndriga saker från butikerna.
Den stora fattigmanssilver vasen, lämnade en kund tillbaka efter att hon diskat den och upptäckte att silverfärgen började att flagna. Jag tycker bara att det är fint och egentligen borde man veta att man inte kan diska fattigmanssilver.



Den lilla vasen hade jag inte hjärta att kasta bort även om den ju faktiskt är riktigt trasig.


Ljusstaken tog jag med hem för att limma men har ännu inte blivit färdig till att göra det. Funkar ju ändå!

Tja, så ser det ut när man tittar närmare på saker och ting. Men det bjuder jag så gärna på! Varken jag eller mitt hem är perfekt och det är ibland just det som har sin charm ;)!


Kommentarer
Postat av: Zanna

Snacka om att man känner igen sig,Kan det vara ett släktdrag?

2009-01-27 @ 10:37:29
Postat av: Lotta

ha, ha, mycket möjligt! Kram

2009-01-27 @ 12:25:14
URL: http://vaniljochkanel.blogg.se/
Postat av: Josefine

Så sant, allt är inte perfekt! Inte ens jag! :)

2009-01-30 @ 22:10:58
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0