Bowling.

I onsdags var jag och Roger inbjudna av alla försäljorkorna till att gå och äta och sen bowla.
Det var dags att göra sig av med dricksen ... det blir en hel del framför allt i Brugg.
Först åt vi på Cheers. Jag beställde en Texas Burger ... mm var gott!

                                                    

Sen gick vi och bowlade. Janine hade t.o.m. med sina egna skor och klot!
Vi andra fick nöja oss med de som man kunde hyra!


                                                
          

                                   

Det var en rolig kväll! Florence sjuor kommer vi aldrig att glömma, inte heller hennes underbara stil!
Sandra var en naturbegåvning med  riktigt elegant stil och Birgit fick man passa sig för ... när hon hade klotet i händerna visste man inte riktigt vad som kunde hända.
För en del gick det väldigt bra och för andra mindre bra. Jag tillhörde helt klart den sistnämnda gruppen!!
Men om det inte hade varit för oss som inte kunde hade det bara varit hälften så roligt!!

Vi var hemma vid halvtolv på kvällen och avlöste söta Jorina som passat pojkarna.
Det hade gått bra som vanligt och båda hade gått och lagt sig frivilligt kl. 20.00.
Sen var det för mig att vinka av Roger som gav sig av till Sverige.
Han hade packat bilen FULL med verktyg och mitt emellan klämt in ett liggunderlag och sovsäck.
Tanken var att köra så långt som möjligt och sen sova lite på någon parkeringsplats.
Jag kan riktigt se Roger framför mig liggandes mellan sina verktyg i en Green Gate sovsäck!!
Resan hade gått jättebra och nu är Roger i full gång med gäststugan i Magnarp.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0