Pralintjuv sökes!

Den 27 februari skickade jag ett paket med chokladpraliner och tryfflar här ifrån Schweiz.
Som alltid måste man fylla i ett formulär vad som finns i paketet och hur värdefullt det är.
Men jag tackade nej till att få det skickat rekommenderat.
Tyvärr har detta paket inte kommit fram och jag har ingen som helst möjlighet att kolla var det finns.
Jag var på posten idag och det ända de kan se är att paketet lämnat Schweiz.
Usch, så himla tråkigt och irriterande!
Nu sitter stackars Karin och väntar och väntar på god choklad medans jag redan ätiti upp all lakrits som hon skickade till mig. Dumma pralintjuv! Men jag ska göra ett nytt paket och denna gång ska jag skicka det rekommenderat!

Har varit på möte med handelsklubben i Baden imorse. Det var både trevligt och givande. Till skillnad från mötena som vi har i Brugg . Men det är så klart beroende på att vi har butiken i ett "köpcenter" i Brugg och de som förvaltar köpcentret är kontorsråttor hela högen och har noll koll på hur det är att driva ett företag. De är bara intresserade av att hyrorna kommer in. Den handelsklubben eller vad man nu kan kalla det är ett stort skämt.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0