Teckning

Nu precis när jag kom hem hittade jag den här fina teckningen på min laptop.





Jag blev så himla glad för det är inte ofta Dominic målar eller ritar teckningar.
Men istället för att utbryta i lovord frågade jag om han målat den själv.
Så himla dumt av mig ... och naturligtvis blev konstnären förnärmad.
Men inte nog med det nästa sekund ropade jag på Philippe och frågade om han hjälpt Dominic med teckningen.
Men nej, Philippe hade inte hjälpt honom.
Usch, så otroligt dum jag var och så himla tanklöst av mig!
Att jag sen överöste honom med beröm, pussar  och kramar kunde kanske släta över lite men det är så typiskt mig att först ifrågasätta. De som många föräldrar ofta gör allt för lite i dagens samhälle gör jag nog för mycket.
Det lovar jag att tänka på i fortsättningen!
Nu kan jag nog vänta länge på nästa teckning och jag har bara mig själv att skylla!

Nu ska jag gå och lämna Dominic på gymnastiken.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Zanna

Nej, men titta det var ju en svensk flagga på den fina teckningen .Vi lär så länge vi lever, ingen är pefekt bara man gör så gott man kan kramizar lillasyster

2009-03-13 @ 15:39:03
Postat av: Lotta

så sant!Kram

2009-03-14 @ 14:28:21
URL: http://vaniljochkanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0