Middag med eftersmak!

Nu har vi precis ätit och det var verkligen gott.
Mindre trevligt var det när Philippe glatt berättade att han inte hade någon skola på eftermiddagen.
Jag som tyckte att jag varit så duktig och skrivit in alla teamdagar, studiedagar, vidareutbildningsdagar, och allt vad de nu heter, i min kalender. Det händer väldigt ofta att det blir ändringar av datum och då kommer det hem en lapp. Så det är inte helt lätt att tyda vad jag skrivit och strukit över. Men nej, det var inte jag som missat något denna gången.
Philippes fröken är sjuk och förmiddagen har han tillbringat i en fjärdeklass och på eftermiddagen har han skolfritt.
Jag blir vansinnig! Alla mina planer för efm måste ändras. Jag hade organiserat att Dominic skulle vara hos en kompis till kl. 16.00 så att jag skulle kunna jobba i butiken. Ville ställa ut alla chokladäggen idag. Ibland blir jag så trött på detta skolsystemet! Men nu får jag lugna ner mig och tänka om.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser gott ut.

kram

2009-03-16 @ 17:20:48
Postat av: Mamma

Ser gott ut.

Kram

2009-03-16 @ 18:09:56
Postat av: Lotta

det var det också! Kram

2009-03-17 @ 12:39:42
URL: http://vaniljochkanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0