Mina solstrålar!

Full rulle som vanligt och jag hinner inte med hälften av alla saker jag vill göra. För tillfället tar internetshopen som jag håller på med nästan all min tid. Vi har också fått, mindre trevligt, besök i butiken i Zürich. Nämligen av Livsmedelskontrollören. Kanton Zürich har annorlunda bestämmelser än i kanton Aargau (såklart, varför göra saker och ting lätt när det går att göra det komplicerat ;)?) där vi har våra andra butiker. Vi måste sätta in och dra vatten till en vask bredvid chokladvitrinskåpet. Det räcker inte med att vi har vask på övervåningen och ute på toaletten ... sen måste vi måla om trappan ner till källaren där vi har förråd, färgen blättrar lite och det är ju väldigt ohygieniskt. Det och ett par andra småsaker som han hittade måste vi fixa rätt så omgående. Suck, som om man inte har nog att göra ändå när man precis startat upp en ny butik. Därav min frånvaro i bloggen. För tillfället har vi fler besökare än någonsin och det glädjer mig! Jag har även fått många mail med både komplimanger och förfrågningar när jag äntligen ska göra ett nytt inlägg. Så jag bjuder på en bild på mina underbara pojkar som lyser upp mina, för tillfället, rätt så stressiga dagar! Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tittar på dem och känner en stor tacksamhet över att få ha två så friska och fina barn!



Fotot är taget i fredags innan vi gick på Cirkus Nock. Föreställningen var väldigt bra och ett stort tack till Garage Wüst i Windisch som hade bjudit in oss.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0