Berlin! Berlin! Wir fahren nach Berlin!

Ett annat gäng på fem personer flyger till Berlin imorgon bitti!
En helg med mycket shopping, god mat och TJEJSNACK!


Ett gammalt foto som ni sett innan ... har inget annat på oss alla fem.
När jag tittar efter märker jag att alla är bra på fotot, utom jag, som ler hur tillgjort som helst!


Jag kommer så klart att längta efter mina "killar" och det är bra att behöva göra det ibland så att man märker hur mycket man betyder för varandra! Nu har jag ett par timmar kontors jobb framför mig och sen blir det att packa och till sist har jag en date i bubbelbadet här hemma ;)

Hoppas att ni också har en underbar helg att se fram emot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0